Yesterday is over it's differentday :J

Åh, godmorgon eller något!
vaknade precis typ. haha är sååå stolt över mgi själv att jag vaknar sent nu för tiden!
hatar att vakna tidigt när det är helg/lov + så hatar jag verkligen morgonen. so ugly.
.
jag glömde att ta med mig kameran igår, eller rättare sagt. orkade inte leta efter den
efter att jaglagt det någonstans så jag skippade dt men Laura hade med sig sin så
några bilder blev det iaf :)
.
.
En bild från igår .
Berfin steker kabab och Laura kokar misslyckat ris :) kebaben var as god och riset var litesådär
misslyckat om man säger så. men det gick att ändå (Y tillsammans med saltgurka o ketchup var
det super gott. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0