Gott nytt 2011 år! :)

Hejsan fyrkanter. oj juste, glömde, Ilhana är ju i Tyskland! :) hähäh, SO FUNNY .
.
jag sitter nu hemma, DÖD  som jag är försöker jag hålla mig uppe ändå.
ikv så har vi åkt till min bror resturang för att fira vår nyår där. precis som i jul.
släkten samlades igen och alla dansade och hade det kul. det vart jätte god mat
och efterätten knäckte! inget slår baklawa kan jag säga. jag är för trött för att berätta hela kvällen.
men jag kan ju säga att vi var där från runt 8 - 12 . och sedan kom vi hem för att spränga raketer!
inte för att jag gjorde det, det var för kallt men jag tittade på &det är så fint med fyrverkerier!
mer inlägg & bilder kommer imon för jag är mega trött!
.
.
Dagen outfit var väldigt enkel med en toffs i plattat hår o min snygga mössa som e so ugly ! :D
.
Topp - Cassels
Jeans - BikBok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0