Vaknar upp sjuk (ej oförväntat)

Hejsan allihopa! jag vaknade upp idag klockan 5, helt sjuk . är förkyld, ont i halsen och hostar.
the feber is back!, var ju senast i Januari som jag hade feber! jobbigt.. det allra jobbigaste
är att man inte kan sova om nätterna utan vaknar upp mitt i natten, och när man väl vaknar kan man
ej somna om. stod o velade ett tag om jag skulle till skolan idag eller inte men bestämde mig för att gå.
.
just nu käkar jag pommes gjorda i ugnen, alltid godast! och ett glas multivitamin + ketchup till det.
grillkrydda gör alltid pommesen godare& peppar ketchupen! inte för att jag känner smak, men men..

mmm skulle suttit perfekt med glass nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0