Najs och Bajs - plattänger


Dagens tummen ner(bajs) går till


.
detta är nog den sämsta plattången. jag fick den i julklapp, och använt den ett par
gånger. innan jag ens öppnade paketet sa mamma att vi kanske borde lämna tbx den och
köpa en bättre om den inte skulle vart bra, men nej sa jag det behövs inte. men allvarligt, den e hur
dålig som helst.
.
det tar typ 10 min för den att värmas, och den plattar inte alls bra. jag har ju rätt tjockt hår så
för mig hjälper det ingenting. när jag sätter upp mitt hår/ fläter det så tar jag ju alltid fram min lugg.
och det är då jag plattar det , luggen!
.
nej nej ska man ha en plattång ska man satsa på en bra tycker jag! den kan vara dyr
men vad gör det? bättre än att lägga flera hundra på flera dåliga plattänger!:)
vi har en annan plattång hemma, vi hade två men den ena gick sönder efter att
jag använt den. tappade den flera gånger o lät den va på från morgon till kväll ...

men den plattången får bli dagens najs!



bästa!
finns å köpa på media markt tror ja nog, där vi köpte den. super bra är den, den värms
på 5 sek! o inom 20 sek är dne helt varm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0