Chizzburger phone:@!

helvettttttteeeeeeeeees jävla hormobil!!! blir så arg! den stängs av hela tiden, och batteriet bara
hoppar ur.
lr , egentligen så är det inte så konstigt, har ju inte locket på, måste tejpa fast det..
fast ioförsig, den är jobbbiig!
.
har en sån otur med mobiler, det här är min brors reserv mobil, så lånar den pga att min är på lagning.
den är också nokia, och samma problem där. sen stängs alltid av! vad är det med mig& mobiler egentligen..
har haft flera mobiltelefoner, och antingen förstörs demeller så slarvar jag bort dem, som Satio. :(
mobiler för mig är verkligen som ett liv, ena stunden är den toppen, andra så är mobilen helt
fuckt up !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0