Shoppin'

ojuste! glömde berätta att imorse så såg jag att min lillebror beställde hem lite saker från HM
så vafan ^o) klart jag också gjorde det då. :) blev även där, stickade saker, behövs nu till
hösten, då det både är varmt& snyggt!
.
.
dessa saker beställde jag :
.
armband
& två stickade tröjtunikor
en med svartvita ränder, och en rödsvart.
.
har varit som en liten shopping dag idag!:) hehe.
men plaggen kommer inte förrens vecka 43, slutet av Oktober så jag får vänta typ 3 veckor.
men jag har ju köpt idag så tills dess kanske jag behöver införskaffa mig nya kläder men somtur
är så får man ju hem plagg då, :)
.
och ja, min kamera är kelig, typ lite dimmig, vet nt hur den blivit så, men får väll stå ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0