Fest

jag har haft mina vänner här från 6 till halv 11. de firade mig idag & vi tittade en stund på film . de blev
Parnomal Acitivity . den sög verkligen ;-) liksom de var en person som sprang runt & filmade o typ
på kvällen var de lite läskigt. eller a, det läskigaste var de när dörren smällde igen. ?-_-. haha .
men de blev inte alls mycket tittande. kanske nån halvtimme. sen var de party för hela rubbet !
vi käkade kebab pizza, åt tårta, snacks osv. gott ! =) men fan vad liten tårtan var... damn ! men de
vi var 8 personer men tur att jag tog en tårta för 10-pers. annars hade tårtan vart lika liten som en choklad
boll. de är jag ganska säker på. aja, fram mot slutet chillade vi & bara slappade. skönt skönt. men
jag sitter här vid datan med min klänning & morgonrock fortfarande.... inte lika skönt... bilder kommer nu iaf:
.
..
girlz:) inga var beredda när bilden togs. haha:)
.
.
maten;) - kebabpizza med sallad & kebab sås & pommes :)
.
.
The Birthday cake !! :)
nu i nästa inlägg hade jag tänkt att visa upp alla fina presenter jag fått :)

Kommentarer
Postat av: Sanna <3(L):D;):)

coool tårta<3

2010-05-09 @ 09:38:06
URL: http://dixyandpollys.blogg.se/
Postat av: elviradenbästa

mitt sexiga fuck you finger ;) haha !

2010-05-09 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0