Ut

Godmorgon . vaknade vit 10 typ idag. har precis käkat frukost med familjen & avslutade hela med ett glas
Funlight - strawberry. mums, den är så god ! rekomenderar den verkligen . :) solen lyser skarpt idag.
fast jag vet inte vad jag ska hitta på idag. jag har lust att gå till stan men jag tror inte att det blir av ...
tror jag ba ska vara ute istället ! och juste...idag måste jag också fixa min födelsedags kort. ska ge
dem imorgon ju . för jag har min fest på Lördag. så det måste jag pyssla med . annars då. vad gör ni ?
.

&som vanligt så tror jag att jag ska åka rollerblades. blev inget av de igår, hahha !
.
Update: min kusin har kommit. så ska vara lite med. rollerblades turen får vänta ett tag, haha !
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0