Purse

jag vaknade ungefär vid 7 och efter en kort stund så tog jag på mig mjukis kläder & gick ner till
ica med syster för att köpa lite till tåget vi ska med vid 11 tiden . det är gott att ha nånting att
tugga & äta på under 2 timmars resa ungefär :) jag hade tänkt att ha med min svarta väska med
guld detaljer. tror den matchar dagens outfit. jag håller på och packar ner lite "små" saker i den.
som kamera osv :) nu ska jag till köket och få i mig lite frukost. är jätte hungrig !
.
& såhär ser den ut. rätt svårt att få med den exakt på bild eftersom att flashen på kameran som ja har nu e
så stark, men men. jag ser det bara som positivt (y)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

Nu har jag kört igång en ny kedjerings-tävling :D så bara att kommentera Emmelist Javisst om du vill vara med :D



kram på dä!

2010-05-27 @ 11:53:23
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0