Presenterna jag fick igår kväll

Godmorgon :) jag tänkte inleda min dag med att visa bilder på mina presenter jag fick igår kväll
av min familj & kusiner.
jag blev sjukt nöjd med alla ! jag önskade mig framför allt en kamera & en snygg klocka o ett
par adidas skor. vilka var jag inte riktigt säker på... så... aa. jag ska inte riktigt avslöja än.
checka bilderna & ni får se !:)
.
8 mega pix Rosa Canon kamera :)
.
ursnyggt klockset - lite stor dock men ska fixa den idag eller nån dag i veckan . :)
.
& sist men inte minst ...................
.
.
... massvis med pengar ! lite av dem pengarna ska jag köpa ett par skor för.
har inte riktigt bestämt mig än . men det lutar åt Adidas Classic . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0