Min morgon har börjat bra hittills !

Hellu .  när jag vaknade så var mina kusiner hos mig. om ni undrar så bor vi ju i samma våning & trapp
så ja, vi träffas väääldigt ofta nu för tiden ! :D
.
.
de var inte redo när bilden togs direkt..... de puttade bort varandra. hah..
.
hursomhelst. jag ska ju somsagt ha födelsedags fest idag. har bjudit hem några vänner.
vi ska ha party, käka tårta & mat ,  titta på film. Eftersom att vi såg Friday the 13th för
några veckor sen som för de mesta handlade om en mördare som sprang runt o dödade
(bara!!) människor så var vi inte intresserade att se en sån film. efter lite diskuterande
så blev det denna filmen :
.
.
jag såg trailern på hemmakväll och den verkade inte sååå läskig. Helt Ok så att inte alla ska
bli rädda sen när de ska hem :p . men den dög ! min bror är iväg och ska hämta tårtan plus
hyra filmen för jag är ju under 16 så jag måste ha en "vuxen" med mig. nu ska jag till ica & handla:)
hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0