Malmö 27/5 - 2010 (skrivet igår kväll)

godkväll ! eller ska man säga godnatt? nästan. jag har precis kommit hem ifrån Malmö & sammanlagt c:a
4 timmars tågresa. det var inte så långt men eftersom att de tar 2 timmar dit (ungefär) & 2 timmar tillbaka
så är de det ungefär 4 timmar. när vi kom fram till Malmö tåg vi en taxi till köpcentret där bland annat
New Yorker & Cubus finns, som inte finns här i Växjö. :) shoppade lite där och sen gick vi ner till stan
eller Entrén som den heter, där blev det mer shopping. det tog väldigt lång tid att gå ner dir kan jag lova,
det var sjukt långt ifrån varandra. ungefär en halvtimme om inte mer (mindre?) där blev det blev det
mer shopping. köpte ungefär 4 plagg & lite små saker. fanns mer att köpa men de butikerna finns här hos
oss också så det är lika bra att köpa det här. tunikor & shorts söktes men inget av de följde med mig hem.
buhuu. men det finns sjukt snygga här ;) i alla fall efter en shoppingtur slog vi oss ner & åt på en god thai-
resturang o åt , sen blev det mer shopping & en fika till slut. scones med färskpressad juice. mums !
förutom det tog vi en massa turist bilder också. haha:) solglas ögonen var på under många bilder.
nästan alla. men de var strålande sol hela dan förutom på kvällen då det började svalna lite. men det
var skönt ! Malmö var kanon :) tillsammans med min syster så var det jätte roligt.:) snart blir det Kolboda
med klassen & Göteborg med familjen där vi kommer att åka t Liseberg + shoppa lite på stan . hursomhelst.
här kommer bilderna .
.
.
syster:)
.
.
jag.
.
.
.
en riktig turist bild vi tog från tåget. Ha-Ha.
.
.
.
.
.
.
.
shopping bags;)
.
det var alla Malmö bilder:) i nästa inlägg hade jag tänkt att visa vad jag köpt båda igår & idag.
kika tbx om en kort stund !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0