Lunch & annat;)

.
har precis käkat en jätte god måltid. kan ju inte klaga när mamma gör den åt mig;) min mamma måste
vara bland de bästa i världen på att laga mat. Hells kitchen, släng er i väggen ! :d haaha.
.
idag var jag och besökte våran nya pizzeria slash resturang som vi köpt för några dar sen.
den var väldigt mysig ! sen åkte jag iväg för att se min lillebror spela match i öster mot
Sandsbro, de slutade 1-1, min lillebror petade in de sista målet .:) sen i bilen så sa min
storebror till mig att om jag klarade av 5 sek när han skulle klämma min hand SKIT HÅRT
så skulle jag få 100 :- om jag inte sa Aj. alla han har gjort de på skriker "AJJJ!!" efter 3 sek.
men men, så var'e inte för mig. jag kämpade ! haha, I won my 100 ke ! yeah !.
.
.
han var inte redo när bilden togs, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0