Bak + TV

Hellou ! under kvällens gång så har jag tillbringat tiden med min familj & mina två kusiner :) de ska vara här
ett tag till, nämligen till 11 . vi har tittat på tv & ätit lite . Projekt Runway , och de var som jurryn ;) de bedömde
hur modellerna såg ut & hur deras kläder var . enligt dem . det är final just nu. undrar vem som vinner. men jag
tror faktiskt att programmet redan är slut. haha . sen så har vi löst gåtor i min gåtbok. eller min lillebrors rättare
sagt. ialf, pratade nyss en krot stund med Ilhana & så har jag sms:at med Elvira :) nu ska jag titta på när mina syskon och kusiner bakar corneflakes kakor. inte för att jag ska äta det,
men ändå . :-)
.
.
.
bakelibaak !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0