Skor, skor & skor !

Bowlingen var rolig med Ilhana. vi sög, verkligen sög i de första omgångarna, men sen mot slutet så blev
båda två rätt bra. jag slog 2 strike ;) nice ! brukar vanligtvis inte göra de, men den här gången så hade jag
lite extra tur ! =) iaf. jag har märkt att jag skriver mycket om plagg & sånt. ska försöka skriva lite mindre om
det men nu är det så att jag inte riktigt kan bestämma mig så vad jag ska köpa så det blir en massa inlägg
om de & lite frågor om vad ni tycker. jag är ute efter en skinnjacka, helst kort. eller den ska vara kort.
och några par vår skor. som kan tåla regn också, sen ska jag ha ett par snygga också. när det blir varmare.
.
.
tycker att alla  är görs snygga;) men 1 eller 2 par ska jag köpa ! syftar på den första eller den 4:e ?
eller den 2:a var ju också snygg, likaså den 3:e & den näst sista ! den sista är ju lite naturell som jag
kallar dem. men det e fint det också. men dessa skor kan man ju inte använda nu precis. det ska
föreställa att det är vår just nu men den ända man ser är en massa regn . så ett par skor som är
snygga, som tål regn & som man kan ha i nästan alla väder skulle sitta bra. så jag har hittat ett par
adidas, de är vita med svarta ränder, de är jätte snygga, de går aldrig ut ................................
mina damer & härrar, kärringar, unga, snygga, fula, smarta, sämsta o vad ni nu än är låt mig få presentera :
de populära adidas;en som alltid är inne !
mina lillebror köpte dem häromdan, sjukt snygga;) syftar på dem, eller ska jag chansa på fred n perry:sen ?
hm, måste tänka lite ! innan det blir för varmt ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

va leker du -_-

sån skjorta

ROSA(Y)

2010-03-29 @ 10:51:12
Postat av: <3<3<3<3<3

jag tycker att du ska köpa en kenza jacka den e skit snygg<3<3<3<3

2011-03-08 @ 14:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0