Home !

Hello !  jag är hemma ifrån sista dagen på prao:n ! det har varit 2 roliga dagar :) idag fick jag stå bakom kassan &
de är super roligt ! började typ vid 11 o slutade vid 1 , haha, vilken praktik ! iaf , efter praktiken så åkte jag o mamma till samarkand, där skulle jag leta efter någonting fint till discot. först gick vi in till Stadium . där hittade jag ett 2 par sjukt snygga skor till våren . Fred Perry o Lacoste . båda är rosa o vita , är lite osäker på vilka jag ska köpa till våren (nu) vad tycker ni ? hursomhelst. sen gick vi in till olika kläd butiker . I H&M så hittade jag en topp/ tunika med pärl (?) dekorationer på axlarna, vet inte riktig vad det var för dekoration men det va fint iaf =) o i Kappahl så köpte jag ett nit skärp som jag hade tänkt att matcha med tunikan . enkelt & fint (=
.
.
vilka skor ?! besluts ångest här ...
.
.
.
Tunika/ topp - H&M , 149:-
Nit skärp - KappAhl, 69 :-
( Skor ) - Stadium - Lacoste , 899 :- . Fred Perry , 799 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0