tråkigt

Hejsan. jag har knappt gjort någonting under de timmarna efter frukosten. vet inte heller vad jag ska göra.
tror inte att det blir någon stan vid det här laget. kanske blir det framåt veckan :) innan skol discot som är
på Fredag . funderar på att att sticka iväg till F&S . men solen skiner ute och det får mig att tvivla. vill inte
träna nu när solen skiner så skarpt. men jag tror att jag gör det ändå ... hehe . men vi hörs vid 5-6 ? då
återvänder jag hem. :) blir ingen dagens idag, just nu . är helt ofixat & mitt hår är ju inte världens finaste
just nu , + så har jag fortfarande pyjamasen på mig :D
.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

tyvärr :(

2010-03-07 @ 15:56:45
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0