stan

hejsan ! jag har vart ute i ett par timmar med några vänner. vi var ute lite överallt bla på ica & jag köpte lite päron cider !:) nu ska jag göra mig i ordning lite snabbt , jag , mamma & lillebror ska gå ut o äta. det blir mc donalds, tror  jag . ha det så bra så länge, hörs om ett par timmar !
.
.
uschelov , snön har inte gått bort än, TROTS att det är vår !
.
Update: kör på en liten uppdatering nu då, jag har ju somsagt vart ute med mamma o lillebror Darlin
och ätit på Spice n' Rice. den här ången beställde vi friterad kyckling m.ris. vanligtvis så brukar jag beställa nudlar men så blev det inte nu, för omväxlingens skull så tog jag något annat :) det
var iaf jättegott, dessvärre så hade jag inte mobilen med mig för att mobilen hade nt något batteri .
hursomhelst. sen så gick vi till mc donalds och njöt av varsin glass ! haha, jag o lillebror åt int ens halva XD mamma beställde en sån strut glass :) . vi promonerade hem som vi gick dit ! när jag kom hem så bytte jag om till pyjamas,
och gick hem till min storebror med mamma o Darlin . vi var där & åt lite ost o kex med vindruvor
gruka mm :) jättegott & fint var det på bordet ! inga bilder där heller, suck ... men nu blir det inget
mer skrivande, är inte på så bra humör just nu , så det får räcka med en google bild :) hörs ...
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0