stan

hejsan& godmorgon. idag så har vi studiedag o det gillas ! riktigt skönt men Neve ringde mig tidigt på morgonen strax efter 8 & frågade om vi kunde gå ut o jogga -_- aya, haha jag vaknade o bytte om sen gick vi ut o joggade
en stund . nu är klockan 11 typ & jag ska nu ta på mig lite ombyte o sen ska jag elvira o neve dra te stan typ .
kommer inte köpa nåt speciellt. väntar i nån vecka till då det blir skönare & varmare väder, o då ska jag köpa
lite nytt för våren, en skinn jacka (kort eller lång, vet ej riktigt än) o ett par skor & snygga jeans, ;) men vi hörs senare !
.
.
vet inte riktigt vilken jacka jag ska köpa av de översta, sen finns det e jättefin skinnjacka på H&M o skorna
vet jag riktigt än vilken färg jag ska köpa. men som sagt jag väntar en eller 2 veckor till :)
.
Update: orkar inte skriva ett nytt inlägg^^ på stan så hittade jag inget speciellt, bara en fin tröja från Gina som
är grå med puff ärm . köpte dock inte den , men jaja . är sjukt trött nu . kanske ska fixa en varm oboy , lägger ut
lite bilder senare .

Kommentarer
Postat av: Tobias

Kul att du är med och tävlar, bra förslag :D

2010-03-18 @ 06:01:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0