Rosa skjorta

Godmorgon ! min morgon började med att jag vaknade runt 10 sen så åt jag frukost direkt . mamma hade redan
dukat upp lite frukost. nu sitter jag & diskuterar med Ilhana vart vi ska o så . blir förmodligen stan ;) ska inte köpa
nåt. bara hänka o kolla runt lite. vi hörs när vi hörs !
.
här har vi en äkta rosa skjorta !
Update: direkt efter stan turen med Ilhana så gick jag hem . vi avr inne i lite olika butiker , bla JC .
vi gick ut från JC men sen såg vi skyltfönstret & en bild på Kenza o hennes Jofama jackor, så vi
kutade in för att se & pröva ! de svarta jackorna (som jag ahr tjatat om) var strl 40 den minsta, men
den cremevita fanns det i strl 34 o den satt väldigt fint . priset ligger runt 2000 kronor ... äkta skinn .
sen blev det HM och jag ville ha en kort skinn jacka därifrån, så jag gick direkt till kassörskan och
frågade om de hade några kvar. "tyvärr" fick jagg till svar, men då kom en & sa "vi har fått en i retur "
o jag blev feting glad;) det var i mins trl, 34 & den satt väldigt bra. så jag la undand en för att köpa den
imorgon. Ilhana hittade också ett par gladiator skor som hon oxå la undan i HM . När jag kom hem så
åt jag en liten snabbis o efter en timme ungeäf rså cyklade jag o ilhana till Friskis . där var vi o tränade
i nån timme, . har tagit massor av bilder & + ett video inlägg, men hittar inte min usb kabel, så bilder
blir det senare ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0