Praktik-dag , i 2 dar !

Goodmorning ! vaknade vid 8- tiden . har min första praktik dag hos mina föräldrar i vår resturang & pizzeria .'
ska bli kul ! har paoat där tidigare o då fick jag stå bakom kassan, lägga lite läsk o sånt i kylen o fixa pizza
kartonger. hähä . det var faktiskt kul, kommer säkert att bli nåt sånt idag med . ehm, efter praktikten så ska jag
typ möta upp Ilhana sen går vi till stan och jag ska köpa nåt fint tills på skol discot som är på Fredag, får se vad
det blir. men ah, hörs .
.
Update: heloooooooouw. är hemma från praktiken nu:) det var mycket roligt ! fick stå bakom kassan och sen
åt jag lite lunch där också. som tur é så gjorde jag inga fel ...
.
.
kassan =)!
.
.
lekte lite med tomat såsen ;)- orkar nt rotera .
.
.
potatismos , hamburgare kött o en massa sallas plus lite bröd & knäcke som jag dock inte åt av ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0