Lite av min kväll

Jag har precis kommit hem ifrån ica. jag köpte lite godis o annat för att imorgon ska jag och Ilhana hålla i klassens timme och vi ska köra lite roliga lekar & bjuda på lite gottis . jag ska anordna en tips runda (som vanligt) tycker det är kul . hähä och sen ska vi också köra en annan så kallad lek också . vad det blir vet vi inte än ... men vi kommer säkert på någonting framåt kvällen & morgonen . o sen så ska vi vjuda på choklad bollar, olika kex/ kakor och dricka . sen får vinnaren av "lekarna" ett pris . det blir att den /de får välja bland lite godis påsar . :) men nu håller mamma på att baka och göra "smeten" till choklad bollarna och vi ska snart sätta igång och forma choklad bollar :) men den så kallade smeten ligger i balkongen just nu för någon anledning så under tiden så tänker jag ta fram min engelska bok & öva på lite glosor :)
.
.
lite av dagens köp .
.
sist vi bakade choklad bollar ...
.
och slutligen, just nu ! :)
.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Snällt att bjuda på gott :)

2010-03-05 @ 12:42:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Danielle Hansevall'

Åh vad sugen jag blev på godis och chokladbollar! (a)

2010-03-05 @ 17:26:05
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0