Lillebror:s fotbollscup !

Tjena. har ätit frukost och måste skynda mig och ta på mig lite ombyte & så , ska till tipshallen o se när min
lillebror spelar cup ! kommer hem om ett par timma,r hinner inte skriva mer nu så skriv upp detta nu .
kram !
.
Update : tjene hejsan ! oj, har tillbringat C:a 7 timmar i tipshallen o kollat på när min lillebror spelade fotbolls cupen
" Nicke cup " det var faktiskt super kul =) de körde gruppspel & de kom till semifinal och slutade 3:a i cupen. faktiskt riktigt bra av alla de lag från olika städer runt om i landet . har dock inte ätit sen dess. eller jo, tog en liten fralla + frukt och en eller 2 godisar & inget mer ! aya. mamma som älskar att fota tog en del bilder. några av dem kommer här :
.
.
.
.
mitt lilla "fika" som jag köpte i kisoken i pausen mellan matcherna ! frallan var innerst god !

Kommentarer
Postat av: Ala a.k.a New Girl

frågestund i bloggen just nu, lämna en fråga! :) holla back at me

2010-03-13 @ 10:49:48
URL: http://swaggerific.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0