Kvällen

Hello ! jag kom precis ut ur en jätte skön dusch . kände mig väldigt sliten så det var lika bra det . av det godiset jag köpte för en stund sedan så är det mycket kvar. jag köpte 2 ½ påsar till mig själv , ni vet såna 100gram:s påsar? o sen köpte jag en Ahlgrens bilar- 20g (liten påse) men jag glömde den kvar i ICA så min lillebror o hans kompis skulle ändå till ica o köpte lite godis så jag bad dem att fråga kassörskan om de & gav de kvittot. som tur är så kom e tillbaks med mina ahlgrens :) hursomhelst . klockan är över 21:00 just nu så jag ska bädda mig ner i sängen och titta på 2½ män på tv6 , Mr Bean på kanal5 och Made på MTV . skön avslut på dagen. men ni får ha en fortsatt trevlig dag, kramisar .
.
.
älskar kameran på min mobil -  5megapix. mycket fläshigt (Y)
.
nu ska jag äta lite varm soppa, herrå på er. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0