Skol Disco

Hello ! har suttit på data stolen vid datan en stund nu, är rätt stel ! Dagen i skolan avslutade med att vi fick bära
bort några bord från klassrummen till gympasalen där vi kommer ha discot ikväll . det ser jag fram emot ! funderar bara på om jag ska ta en dusch ? det som får mig att bli tveksam är att jag inte tror att det kommer att torka . iaf, får se. har iof inte så mycket tid på mig . vid 5 ungefär så ska man vara i gympasalen så man får allt gjort innan små barnen ska komma på disoct. vid 8-10 är det våran tur !;) aya, det var det jag ville säga puss&kram . kanske skriver något kort inlägg innan jag ger mig iväg & möter Ilhana senare !
.
.
Update: shululul. hann inte skriva något spec igår så berättar lite kort om discot igår nu ist !
det var iaf super kul, det började vid 6 och slutade vid 10  . så i hela 4 timmar var vi där, 5 t.o.m för vi
skulle förbereda & allt sånt nån timme innan . jag stog i kiosken typ hela tiden, det var kul, haha . och
bara när små barnen kom in så tjänade vi 2000 kr ! det ärg rymt bra . och sen köpte de otrloligt mycket godis&
sånt med ;d så där tjänade vi mycketmycket ! jag tror faktiskt att vi samalde in runt 10 000 kr :o
.
.
bild i mörkret, när alla var & dansade .
.
.
tomt ju :o - allt blev typ slutsålt !
.
.
o så läsken ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0