Ny mobil ♥

Godmorgon ! helt underbart väder idag !! :D ska ner på stan med Ilhana runt 12 typ. men innan det så måste
jag hinna sätta igång att fixa mig & äta frukost o sådär. och juste ! glömde berätta .jag har fått en ny mobil.
en Sony Ericson Satio. älskar den ! det är en touch. kommer ha den i ett par veckor nu medans min andra
är på lagning, jag valde att ha min gamla istället för denna från början, för att jag trodde att touch var svårt.
men det var de icke. det finns internet & allt med ! :d great. surfade jätte mycket igår . som en liten dator ungefär
med 12.1 megapixel kamera osv.
.
bilder: google

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-14 @ 17:20:07
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0