Viktigt meddelande!

nu ere så att min blogg har fuckats lite. så om det står att de är lösen, så tryck på avbryt flera gånger så kommer ni in på bloggen :)
.
hursomhelst. har vart på stan med mamma och vi shoppade lite !
vi hade tänkt att köpa ett par skor till mig men det slutade med att vi kom hem med 3 plagg var. haha.
jag ska beställa skor istället! gladiator& ett par snygga sandaler tror jag. så nu sitter jag hemma och käkar
jordgubbar& vattenmelon. skit gott! men jag är propp mätt efter att ha ätit MC mat, pyyyhh! och det var
sjukligt varmt ute! jag skojar inte när jag säger sjukligt asså! bilder på det jag köpt kommer senare.
.
.
något i denna stilen kanske?... äh, vet inte, återkommer.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0