Kristianstad - 17/ 7 - 2010

Hej hej! igår kväll runt 6/ 7 så åkte vi till Kristianstad . det var tydligen typ Karl Oskar där eller något liknande
så vi drog dit för att vi ändå inte hade några planer! efter ungefär 1 timmars bil resa vart vi framme. det vi gjorde
där var att gå runt, kolla in marknaderna osv samt åka tivoli. roligt det! dock åkte jag inga karuseller, vart ej så
pepp på de. men det blev att köra choklad hjulet, vilket vi alla gjorde. :) - brukar nästan alltid göra det på tivoli.
dock så vann vi inte. :(
.
efter flera timmars vandring på stan blev vi hungriga, så vi slog oss ner vid ett ställe och åt mat. Taco Buffé
blev det för min del ;) mums! synd att vi inte har det i lilla Växjö .. jag menar dem hade till och med Burger King?
vilket vi inte har! typiskt. men som tur är så hade jag kameran med mig, så det blev att ta kort rätt mke. men
fick inte till så bra bilder, men bättre de än inget !
.
det var väldigt roligt där, bättre än vad jag  hade tänkt mig. så det vart ett plus. sen så kom vi hem mitt i natten!&
jag var sååå himla trött så jag däckade direkt... huh!
.
.
fanns "tatoos" var villig att göra en men priset var alldeles för dyrt! 20(eller var det 40:-?) kr per bokstav.. (aj!)
eftersom att den går bort efter några dagar, MAX nån vecka.
.
.
.
tivolit
.
.
.
dax att spela choklad spelet! :)
.
jag valde dessa nummer.
.
.
.
uhh.. läskigt!
.
.
kunde vinna en Iphone! bara man klippte av snöret... vilket dock är svårt.
.
.
då var det fortfarande rätt ljust, men mot kvällen började det bli mörkt. så bilderna blev ej bra.
.
.
bara för Spanien färgerna:) som vann VM - tyckte det passade till ämnet .
.
.
på stan . när vi gick runt .
.
.
banan med glass! :D - åt ej. men i allafall . hihoahoia.
.
sen vart det mat! muuuuuuuuuums så gott det var & billigt! 49:- för taco buffé .. 99:- för vuxna..
.
.
.
.
det var hög musik på hela kvällen, sen så var det massa par som dansade på "dans golvet" haha.
.
.
.
fanns en massa kepsar. köpt en till lille bror. :) det stod mellan svart & vitt, men jag valde..
.
.
... den vita eftersom att han passar så bra i vitt! :) nöjd blev han, som tur var(&som jag visste!:) )
.
.
avslutningsbild, hah.
det vart alla bilder, synd bara att de inte blev så bra! och min kamera är ju inte den bästa heller.
bilderna som jag tar med den blir rätt suddiga som man kanske märker . men den duger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0