Grattis kusin, 9 år !

Oj shit. vilken upptagen dag det har varit för mig idag ! först skola som
vanligt på vardagar och knappt någon timme efter så stack jag iväg för
att träna och hämta ut mitt medlemskort på friskis&svettis ! sen så kom
jag hem och åt lite mat . när jag var färdig med maten så skrev jag ju
mitt första inlägg för dagen , som ni kan se här nere . efter någon timme
eller sådär så jag gick och min familj hem till våra kusiner för att fira
våran kusin som nu ska övernatta hos oss & som just har fyllt 9 år ! :)
stort grattis . jag hann ta en del kort så här ser ni dem :
.
så tråkig som jag är ,så  åt jag bara av det torra, och skippade
det andra !
.
.
.
lägg märke till dessa roliga grodor. haha ♥
.
.
.
något som jag var på hela tiden, var detta fruktfat. =D
Darinoo ♥
.
.
det börjar bli rätt sent nu ^^ så ska ta och borsta tänderna och fixa an-
dra små saker. hoppas ni har haft det en bra dag . kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv:Jag var med polare.

vad har du gjort idag?

Puss å kram<3

2010-01-21 @ 22:32:15
URL: http://sotttnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0