Födelsedags fest !

Hejsan. klockan har hunnit bli strax över 2 . Jag har precis kommit hem från skolan .
blev lite sådär halv mulad av elvira, hah, hon ska inte komma undan ;) har varnat
henne att ta på sig regn kläder på Ilhanas fest ;) på tal om fest ! idag så har Ilhana
födelsedags fest, hon fyllde år dagen innan förrgår men vi ska fira henne idag !
present har jag inte hunnit att köpa än , men än så är det inte brottom . ska ner snart
till stan och köpa ... haha näe ,det får ni inte veta nu. vet att Ilhana läser nu så vill
ju såklart inte avslöja någonting än . hiho . nu ska jag äta något lätt och sen går jag
till Frikis & svettis . berättar mer om kvällen senare .
.
.
Gratttiiiiiiiiiiiiiiiiis .

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag ska nog inte göra så mycket, ska umgås med min söta kusin självdå ? :)

2010-01-22 @ 16:37:23
URL: http://ceciliadenhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0