Vilken dag asså !

hejsan. jag var på " karate träning " tillsammans med Elvira för en stund sedan .
okei, det blev ingen karate, det var visst för små barn i .. 5 år åldern ? haha !
m-i-s-s-f-ö-r-s-t-å-n-d . men vi var uppe i omklädningsrummen i gympa salen på skola
det var där dem små barnen hade karate träning. vi bus ringde några & sms:ade . sen
så var det dags att gå hem och Elvira låtsades att det var någon bakom oss & jag blev jätte
rädd & skrek. phuhuh :P sen så såg vi en hund som skällde & försökte hoppa över grinden :o
det var en jätte rolig stund . just nu så sitter jag & är YR . varit snurrig hela dagen nästan och
känner att jag har feber eller någonting sådant . ena stunden så är jag varm , och andra kall .
men men . är sjukt sugen på apelsiner. våra är slut, så får se om någon kan köpa. hehe !
men ha en bra dag / kväll så hörs vi imorgon .
.
.
dags för skvallertidningen som jag inte hann med igår kväll ...
.

Kommentarer
Postat av: EVELINA

jag mår bra. du? :)

2010-02-04 @ 21:42:14
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack detsamma!:D

2010-02-09 @ 19:40:54
URL: http://aanneliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0