VAD SKA MAN GÖRA EN TISDAG ?

Sitter hemma och ruttnar kan jag säga ! har absolut inte gjort någonting idag förutom att jag var hos kusinerna
för en stund sedan . förutom det har jag inte gjort något vettigt alls må jag lova ... vill ut , men om jag ska vara
helt ärlig tror jag inte att de inte kommer att bli någonting av det . men allt kan hända .
är sugen på lite shopping ! MONKI har mycket rea har jag hört. kanske ska ta en tur på stan ? äej, ja vet inte .
nu ska jag bädda mig ner i sängen och förhoppningsvis komma på någonting att göra ...
.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

jag ska bara ta de lugnt, har vart i väg o tränat så är lite trött :D dudå?(:

2010-02-23 @ 15:57:47
URL: http://jossaaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0