HABESH

Just nu sitter jag och sjunker mig ner i stolen & käkar min halv goda kycklingpasta.
den är köpt ifrån konsum, som jag var på för en kort stund sedan . de små lök bitarna
gjorde så att jag inte fick njuta av den !! ;@ hatar när någonting förstör det hela . men
jag köpte även med mig en skvallertidning vilket jag nästan aldrig brukar göra . läser
den lite senare. och så sitter jag & skriver med Stiliwiinii . vi snackar ju såklart om Habesh .
(Rut) filmade henne för en dag sedan när hon körde sin Cookie dans. dö inte av skratt nu !
här har ni den (:)
.

Kommentarer
Postat av: ROSIE

nej, har du varit där eller? :)

2010-02-01 @ 21:41:13
URL: http://tjugominuter.blogg.se/
Postat av: Habesh

Halua kliklik

2010-02-02 @ 16:17:45
Postat av: emily

ja, det klart jag har. Om du hade läst bara ett inlägg under hade du sett att jag har bott där, tills jag var 10 :) jag ska till london på lovet nu också.

2010-02-02 @ 17:08:46
URL: http://un
Postat av: :G

HAHAHAHAHAHAHA HABESH

2010-02-02 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0