sugen på choklad & chips ....

Imorgon är det sista dagen för att lämna in lappen om vilken skola vi vill börja på i 7:an . jag har
inte riktigt bestämt mig än , det blir antingen TC eller Araby . Araby är knappt 5 minuter från här
var jag bor men något får mig att inte vilja börja där plus så säger många att den inte är så bra .
om jag väljer TC måste jag åka buss varje morgon dit & jag vet knappt någonting om den skolan,
men har hört att den är bra . tvivlar lite . svårt ! vi fick även hem en prao lapp , vi ska praoa vecka. 10
frågan är bara vart ... får komma på något bra ställe ! nu måste jag vila , äta ett mellanmål och sedan
fundera över detta .
.
.
ovanligt nog så är jag faktiskt sugen på grillchips & choklad idag !
.
.
Hmmmmm ..................

Kommentarer
Postat av: Linn

vem är du ?

varför skrev du på min blogg :)

2010-02-18 @ 15:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0