Somnade

Vill börja med att säga att detta blir förmodligen det sista inlägget för idag  har mycket att hinna göra. stora
grejer på gång vet ni :-) jag somnade till efter att jag bara hade tänkt att vila i sängen en stund. kändes att det
behövdes mitten på dagen ^^ när jag vaknade, dvs för en stund sedan så dröjde det inte länge förrens maten
var klar . när maten var uppäten så tog jag en actimell , vet inte om ni har smakat det, men det e faktiskt gott
så jag tycker att ni ska prova de , har ni smakat dabonino så kan jag säga att det skillnaden på smaken inte är
stor, Actimell är både gott & bra för kroppen " 70% av immunförsvaret ligger i magen, och det är just där Actimell
värkar " haha, jag tror att ni märker att jag snodde en liten mening från Actimell reklamen, dock är de väldigt
dyra om jag får säga, på KONSUM . 4-pack kostar 21:90 medans 8-pack kostar c:a 20 :- på Netto . hm...
men köper ni acitmell så ska ni ta med jordgubbs smak =) de röda ... de känns som om jag gör reklam för actimemell .
.
.
Jag har precis kommit hem ifrån min storebror & hans sambo jag och mamma
tog med oss våra 2 små kusiner, Dalya 7år och Darin , lillkusinen som jag nämn mycket
här i bloggen, som vanligt så var Dalya sjukt jobbig men Darin var lika söt som vanligt =)
.
.
.
bilderna är inte tagna idag =) nu blir det TV & efteråt blir det Film tror jag . have a nice night !

Kommentarer
Postat av: R A M A K . B L O G G . S E

Inte så mycket, harkommit hem från jobbet. Ska snart gå på manikyr.



Dudå?



KRAM

2010-02-25 @ 16:08:56
URL: http://ramak.blogg.se/
Postat av: Reidarmerete

A exceptional happy site!

2011-01-14 @ 10:26:48
URL: http://reidarmerete.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0