Shopping

Hejsan Hejsan ! jag har preics ätit spagetti med köttfärssås och duschat efter 1 timmas träning ! var på medel passet i F&S och jag var sjukt trött på vägen dit kan jag säga ... ville bara slå ihop och drömma mig tillbaks till min säng .ja, så pass trött var jag ! nu är jag dock inte lika trött vilket är bra . hursomhelst, jag gick en tur på stan, gick förbi alla butiker och gick raka vägen in till MONKI . efter alla deras snygga kläder som jag såg i webshoppen så var jag ju bara tvungen att gå in dit . det är fortfarande rea där också och jag hittade två snygga midje kjolar . en söt blommig plus en svart . de är rätt tunna så de passar perfekt till våren ! även nu i kylan också :) har också vart en snabbis i ICA innan jag var & tränade . gud vad jag har vart och gått idag ! så härligt har det vart, solen har skinit i stort sätt hela dagen idag, förutom vid eftermiddagen, då började det svalna lite .
.
.
.
kjolar - MONKI
pris : c:a 50:- vardera !


Kommentarer
Postat av: Biz

Den blommiga kjolen är jättesöt!

2010-02-26 @ 18:53:10
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: sandra

hej, hittade dej på hofosho bloggen.

hofoshovira har startat egen blogg och vi som fans borde stötta den ;.)

kandylandy.se <3

2010-02-26 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0