Relax

Hej !
jag var iväg på träning somsagt och det var väldigt jobbigt måste jag säga . jag var väldigt trött
när jag gick dit . och efter att ha tittat på klockan så var det bara någon minut kvar tills junior passet
skulle börja. jag fick springa till friskis för att hinna till det passet . kom någon minut försent, vilket
rätt många andra också gjorde men jag fick hoppa in i det gympa passet . jag vet inte riktigt, jag svettades
jävligt fort denna gången , det beror säkert på att jag var väldigt trött redan när jag var hemma . kom hem
sedan, fick skjuts och direkt när jag kom hem så hoppade jag in i duschen och tog en lång, varm & skön dusch .
härligt . sen åt jag spagetti med köttfärssås som mamma lagade . nu är jag mätt & belåten :-)
.
nu ska jag försöka koppla av framför tv:n med en varm kopp oboy efter att ha slängt i sig en massa frukt !

Kommentarer
Postat av: TinTin

Sv: såg din kommentar nyss, spelade schack hela dagen igår & pluggade på kvällen [: idag var det bara skola, sj då? [:



Btw dricker också O'boy nu ;p

2010-02-08 @ 20:24:53
URL: http://misskeoviengsa.blogg.se/
Postat av: simone

Faen vad niice :D

2010-02-09 @ 00:28:58
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0