Lite planer för dagen

Good morning ! vad jag hatar att vakna tidigt när man är toa nördig !! det är det värsta som finns !! när man är
i en god natt sömn så blir man toa nödig och man måste tvinga sig upp ur sängen fast än ögonlocken är stängda
och att man är trött . detta hända mig tidigt på morgonen & vet ni vad ? jag har märkt att vårt sportlov är snart
slut . fan ! & jag har knappt shoppat på lovet . så det hade jag tänkt att göra idag, vare sig om jag är själv eller
inte . MONKI kommer jag att gå in i. men deras webb shop har mycket mer grejer än den på stan ? i alla fall jag
har också slängt i mig lite frukost .
.
.
en gammal bild fick det bli ... vad gör ni idag ?
.
Update : blibläblöööööö , vet inte vad jag ska göra. stan idag / imorgon ? träna nu/ senare ? åh....

Kommentarer
Postat av: jessan

fin blogg du hade!:)

2010-02-26 @ 11:46:59
URL: http://jessann.devote.se
Postat av: jessan

hejsan! :)

nu kör jag "dagens blogg" på bloggen, eller jag börjar imorgon (onsdag) så kommentera flera gånger och tävla med alla andra! vinnaren utses varje kväll, ja reglerna är lätta, läs det på min blogg! :)

2010-03-17 @ 19:46:22
URL: http://jessann.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0