HOST HOST

När jag var och tränade så smsade jag 118800 för att inte bli uttråkad & ställde en fråga .
det jag frågade var : vem är www.priiinah.blogg.se ?
svar : priiinah är en härlig ung brutta som som älskar att softa ochhänga ut med kompisar
och inte göra något vettigt över huvudtaget förutom att busringa, snacka skit, skvallra om killar,
ragga killar, kolla på tv och annat dumt som man kan göra för att fördriva tiden . Hon är en härlig
brud och är alltid glad och på gott humör .
.
okei, det där är halv sant ! att busringa och snacka skit är ju i och för sej sant ;-) men för övrigt , falskt.
näe, skoja bara *host, host* haha. sköna är de i alla fall
kvällen har tillbringats till att titta på tv för det mesta, vilat och ätit ett kvälls mål . var också iväg för en
stund sedan & små handlade . har inte gjort något vettigt alls ^^ så 118800 har en poäng där alltså . haha.
har försökt att logga in på msn, men det funkar tydligen inte, vet inte varför men får antagligen försöka
igen senare ikväll eller imorgon .nu ska jag läsa lite skol böcker & träna på lite läxor, sen blir det en smaskig fruksallad & Tv . kram :)
.

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

Sv: haha hur fan visste 118800 det där?! ;D

2010-02-16 @ 21:15:29
URL: http://ojolivia.blogg.se/
Postat av: Biz

Jag smsade och frågade vem jag var, och jag fick att jag vill vara lika stark som Stalin! WTF?

2010-02-17 @ 10:30:25
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0