Funderar

Goodmorning ! jag sitter här nu vid datorn och mamma bakar förfullt i köket ! vad bakar hon ? sina otroligt
goda bröd ! snart ska vi få frukost men under tiden så planerar jag dagen idag . jag tror att det blir att
träffa en kompis eller bara vara hemma eller någonting sådant . vad gör ni idag ? :)
.
.
Vill du få presentkort enkelt ? på Gratisbio får du allt från presentkort till bio biljetter helt gratis genom att bara klicka på olika hemsidor , värva vänner och annat enkelt ! genom att samla enkla poäng får du hem presentkort/ trisslotter / biobiljetter helt gratis utan extra kostnad !när du registrerar dig hos GratisBio så börjar du med 50 poäng.  så vad väntar du på ? bli medlem nu ! bli medlem genom att klicka HÄR :)
.

Kommentarer
Postat av: e S o h l b e r g

Sv; Idag så tror jag att jagi nte ska göra så mycket, ta det lugnt och träffa pappa och sen förmodligen träffa tjejerna :) självdå?

2010-02-28 @ 12:08:55
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/
Postat av: Lina K

Älskar såna där bröd och särskilt dem man gör själv!! Mumsigt värre och särskilt till frukost! =)

2010-03-01 @ 16:08:57
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Linda

SN; Njä, jag är för gammal för lov. ;-)



Det på bordet ser även mycket gott ut, och de där tallrikarna har jag med, från Ellos. ;-)

2010-03-01 @ 21:41:21
URL: http://larotika.blogg.se/
Postat av: EMma

Heej! Snygga tallrikar, vart har ni köpt dem? :)

2011-01-10 @ 13:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0