FUN

Kom på för någon dag sen att en i min klass klagade på att vi nästan varje dag fick potatis i skolmatsalen till smålandsposten . efter att ha skickat in klagomålet så publicerade detta ismålandsposten och jag kom ihåg att jag var vid kassan på ica och "råkade" kika på tidningarna som står vid kassan, där blev jag så kallad chockad när jag såg det & bara " personen känner jag, den känner jag "HaHa , lite kul . efter helgen när skolan började och när det var dags för mat så såg mat tanterna surt på personen :Y så jäkla sura var dem alltså kan jag säga ... men ! sen han hade klagat på att vi nästan bara fick potatis så får vi knappt det 1 gång i veckan, vilket var det minsta vi fick innan !
.
vår kära skola ;-) hittade inte annonsen där det stog detta i smålandsposten ^^
.
.
.
nu blir det inget mer bloggande förrens imorgon, good night 



Kommentarer
Postat av: julia/floow

varit med min kompis :P

2010-02-10 @ 14:11:21
URL: http://floows.blogg.se/
Postat av: Sanna :)

varför känner jag igen den där skolan? :)

2010-02-11 @ 18:19:23
URL: http://ssstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0