Dagen i skolan

Hej ! jag är just nu väldigt trött & jag tror att jag slår ihop snart . är über trött !
men det kanske beror på skol dagen idag kanske ? vi hade skridskor åkning idag
men det skippade jag , gick en lång promenad istället tillsamman med vänner osv ..
vi promenerade i c:a 1 - 2 timmar , kände inte av det, det var väldigt kul , på hem vägen .
Jag & Nevin gick in i den djupa & vita snön och från att vara först i ledet hamnade vi sist till slut .
som vanligt . hehe, vi fikade sen efter promenaden i klassrummen och sedan gick vi hem ! samma
där , vi gick i den vita & djupa snön, vilket Hamide filmade . Nevin hade sin "oturs tröja " på sig idag
hon ramlade fler flera gånger , halkade, slog i sig , haha . kul förklarar situationerna bra ;)
.
en bild i den härliga snön , lägger upp videon alldeles strax !
.
.
.
näe, nu ska jag dra ! är mega trött , så ska lägga mig i sängen och bara
slappna av med att läsa min skvallertidning ..

Kommentarer
Postat av: Tessan

Svar: Japp det har jag, själv då?

2010-02-03 @ 16:19:15
URL: http://tessanaslin.blogg.se/
Postat av: - typdenfinaste

Sköönt ;)

ska själv kolla på säsong tre av vänner nu (:

gjort designen själv?

2010-02-03 @ 19:45:51
URL: http://typdenfinaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

STOLT FOTOGRAF O VIDEO SAK HAMIDEBISLIMI

2010-02-03 @ 20:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0