Shopping

Hej :)
igår startade ju somsagt mellandags rean . jag stack till samarkand för att shoppa om det fanns nåt.
& ja det fanns det! köpte en del grejer för pengarna som jag fick i julklapp =) hehe, men det  var
det värt& jag är nöjd med allt jag köpte!
.
.
.
Från Lindex - Lumene Eyliner + svart puffärms tröja
.
.
från Gina Tricot - en svart blus (syns ej bra på bilden) + en stickad svart "kort" tröja
.
.
Från KappAhl - guldiga örhängen + svarta uggs med nitar&stenar
.
.
Från BikBok - olivgrön mössa
.
.
Från H&M - concealer + svart nagellack
(concealern är köpt för mig som brukar vara lite svart runt ögonen när ja som lat som jag e
ej orkar tvätta bort de noga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0