Ullared & snack

har haft en rätt okej dag med mycket sol & värme. var nära att gå hem ifrån skolan, men det gjorde jag inte. hostade vädligt mcyket & jag är o var väldigt förkyld men sen tänkte jag " äsch, det är ändå bara ett par timmar
kvar av dagen . igår fick jag typ hostatatck :o hostade i ett par minuter utan att stanna (?) men det ska tydligen regna imorgon men inga stora bekymmer för mig ! ska nämligen till ullared imorgon ... kanske. mamma o min syster har bokat platser till en buss som flera personer kommer åka i , men vi får se om jag kan följa med för det är väldigt många som kommer att följa med & tydligen så är det fullbokat, som vanligt men det kanske löser sig att jag kan få sitta i mammas knä eller något.haha. hoppas det finns snygga kläder där !!:D
.
nu ska jag titta på en serie på datorn medans pannkakorna som mamma steker blir klara. mums, är väldigt
hungrig !
.
.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Härligt med sol och värme. :)

2010-04-16 @ 20:46:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0