Love Sundays !

Min kusin firades för en stund sedan . hon fyllde 7 år den 18 April men firades idag istället pga att hon&
hennes familj var fast i Istanbuls flygplats pga vulkanutbrottet på Island. synd. men nu är det tydligen över.
hoppas jag. iaf, vi bjöd hit våra kusiner, & familj och käkade tårta. den var god. smakade lite. shit vad vi
får äta tårta de kommande veckorna ! om 5 dagar fyller min andra kusin år & om knappt 2 veckor så fyller
.......... JAG år . och den 7 maj då min födelsedag är så är det 20+ grader. härligt !
.
just nu så grillar vi ute, eller aa.. min pappa och kusinerna gör de. är riktigt sugen på grilalt kött  ! så kanske ta
ta en tugga, eller två . nu ska jag läsa bloggar och bara chilla. gör de du också. det är härligt. skönt. avslappnande.
.
.
Dalya

Kommentarer
Postat av: Olavanne

Great Site thanks

2011-04-13 @ 21:06:33
URL: http://olavanne.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0