Kväll

har varit hemma en stund nu :) var ute en stund med mina kusiner som ska flytta in i vårt hus o vi i huset"
mittemot :) haha, så snart, om knappt en vecka så bor vi i samma trapp :) ska bli kul! vi var iaf ute en stund och lekte med bollen . sen bestämde vi oss för att ta en promenad till bion och tillbaka. vi gick i en halvtimme ungefär . och sen skulle dem hem. nu sitter jag och dunkar musik ! Jena mbreter och Rude Boy . Rude boy är faktiskt en utav låtarna som toppar toplistorna just nu ! imorgon har jag ett tandläkar besök. suck ! går dit tidigt på morgonen, eller kvart över nio rättare sagt och efetr de går jag till skolan . sista dagen på lovet idag då.
.
.
CSKA MOSKVA IMORGON

Kommentarer
Postat av: Sandie

Låter som en bra dag =)

2010-04-06 @ 08:31:02
URL: http://chipset.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0