Klagaaar

helg härdan efter ! åh, va skönt. men måste upp tidigt imorgon bitti. bussen till Ullared går strax över
5 på morgonen och jag är riktigt seg när de gäller vad jag ska ha på mig osv men jag tror att jag vet :)
sen är de ju inte 100 % att det går att jag hänger med, anledningen ser ni i det senaste inlägget.
tänkte bara att passa på att skriva ett inlägg för att jag har varit riktigt seg på de o imorgon sticker
jag förhoppnings vis iväg o kmr nt hem förrens halv 6 /6. anledningarna till att vf jag nt bloggar så mycket
mer är att designen e skit ful , likaså min header, hittar nt min usb kabel så kan nt ladda upp några nytagna
bilder . men yaya, ska sluta klaga. godnatt !! 8)
.
wtf? hahaha :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad roligt att åka till ullared

2010-04-17 @ 19:42:43
URL: http://juntunens.blogg.se/
Postat av: Sanna<3(L)

Hej!



Vad kul,

Med Ullared :)

Jag har varit där

Och det är fett kul!



Kommentera gärna min blogg;P



/Sanna(L)<3

2010-04-18 @ 14:58:20
URL: http://dixyandpollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0