Converse tävling

jag är mad i en tävling där jag har chansen att vinna ett par valfria converse i valfri färg , storlek och
dessutom om man vill ha med låg eller hög skafft.
tycker det är rätt häftigt faktiskt .. var med i tävlingen du också ! klicka bara på bilden så kommer du
direkt till tävlingen där du har chansen att vinna ett par snygga converse skor ! :) skulle vart (Y) om jag vann
behöver faktiskt ett par nya skor, har tvivlat lite på converse sen en lång tid tillbaka men när jag såg denna
tävlingen tvivlade jag inte utan anmälde mig direkt. haha ! :D
.
p.s av denna tjej kan man även beställa hem converse i vilken färg, storlek och modell man vill för
endast 450 kronor !
snabb leverans tid också ! inom 1 dag efter du beställt hem dem så kommer dem. bra va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0