Andra Avenyn & plugg

Tja ! har kommit hem ifrån skolan. de var en rätt slapp dag idag. knappt några lektioner. de började med
språkval - spanska för mig & slutade med Gympa. solen skiner starkt till skillnad från igår. verkligen !
kanske ska ut lite senare. jsut nu så kollar jag in junkaryd.se o spanar efter ljsurosa conevrse. men dem
är tydligen slut. crap =( men de kanske finns i några andra butiker eller så kanske de får in några nya snart. :)
har lite plugg att göra, så ska snart ta upp mina engelska böcker & översätta ! men först så tror jag att jag ska
titta gårdagens avsnitt av andra avenyn - någon som såg den ? var de bra? jag hörde att Kim var den skyldige iaf !
.

Kommentarer
Postat av: medina

haha! vi har oxå sånn engelskbok xD & Andra Avenyn är skiit bra! (YYY

2010-04-23 @ 19:48:21
URL: http://medinass.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0