Jämnställdighets vecka

Vi har tydlingen någon jämnställdighets vecka, denna veckan ,
och då blev vi indelade i olika grupper på skolan .
alla från 4-6 blev blandade i olika grupper .
tjej för tjej. o kille för kille .
hmm .. ? de får mej och fundera lite, om det är en jämnställdhets vecka & alla ska behandlas lika, så vet jag inte varför det är så ? att tjej för tjej & kill för kill ..

men de roligare är att vi börjar vid 8.20 ist för 8.00 a)

aja lärarna har nog en plan runt omkring de :)
blev inte nöjd med ming rupp iaf ! fick nt va med någon som jag vill från alla klasserna !?
o man kan inte byta grupp eller något .. så ah , får väl nöja mej med det helt enkelt.

men det roliga är att vi börjar vid 8.20 isst för 8.00

aja .. the life is hard ! även när det gäller såna här små saker .
hiho :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kulkul:)

2009-11-17 @ 14:06:53
Postat av: sanna i din klas!

hej!



Jaaa jag håller med om att det är bra att vi börjar 8.20 istället för 8.00 men det var synd att du inte kom medd någon du ville va med! Vilka kom du med? Jag hade inte tänkt på det men jag håller med vf har man jämnständighets vecka om tjejer & killar endå inte ska jobba ihop!Aja livet e som det är hejdå pussar från Sanna!<3 ;)

2009-11-17 @ 15:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0